tag:blogger.com,1999:blog-8343840614006949419.post2447200588904373778..comments2013-05-27T13:13:36.558-07:00Comments on בכתו"ם מקוונים ללמידה אחרת - בלוג שיתופי למורי כתו"ם: הכיתה בביה"ס העתידי – האפשרויות לשינוי והאילוציםקהילה מקצועית כתו"םhttp://www.blogger.com/profile/10293665969623430317noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8343840614006949419.post-60037904224304047232009-01-08T07:50:00.000-08:002009-01-08T07:50:00.000-08:00תגובה לבלוג - "הכיתה בביה"ס העתידי – האפשרויות לשי...תגובה לבלוג - "הכיתה בביה"ס העתידי – האפשרויות לשינוי ואילוצים"<BR/>אין ספק שהשינוי כבר כאן. ואין ספק, שכדי לחולל שינוי,יש צורך לשנות קודם את שיטות ההוראה ולייצור שיטות הוראה חדשות (על-פי מאמרו של אמיר תיבון, המצטט את פרופ' גבי סלומון). אני אכן מסכימה עם ליז, שהוראה מתוקשבת מכוונת את התלמידים לחשיבה גבוהה וביקורתית יותר, למתן תשובות מגוונות בזמן אמת, להוראה מגוונת וממחישה, אך כדי להגיע לתוצרים הללו אצל תלמידים ומורים יש צורך קודם כל בשינוי שיטות הלמידה על מנת להתאימן ללמידה מתוקשבת ואין לי שום ספק שבעקבות זאת, המורים יצטרכו להשקיע יותר מזמנם. כדי להגיע לתוצאות בשטח, מערכת החינוך חייבת להתאים את עצמה לכך.<BR/><BR/>נכתב על-ידי לירן נגרלירןhttps://www.blogger.com/profile/00062182903004570593noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8343840614006949419.post-52719306931381690922008-12-24T02:47:00.000-08:002008-12-24T02:47:00.000-08:00תגובה לבלוג – הכיתה בביה"ס העתידי – האפשרויות לשינ...תגובה לבלוג – הכיתה בביה"ס העתידי – האפשרויות לשינוי ואילוצים <BR/>התחברתי לכל מילה ומילה מהנכתב בבלוג על ידי בועז. <BR/>גם אני מסכימה שהשינוי כבר כאן ומאפשר אינטראקציה רבה ומשמעותית יותר עם התלמידים. <BR/>גם אליי מכוונת הרמת גבה על שעות ההשקעה הרבות. גם אני שומעת מורים רבים אשר אינם מבינים את השינוי שעושה הוראה מתוקשבת ורק מסתכלים על השקעה נוספת, אותה אינם מוכנים לתת. <BR/>למרות הכל, הוראה מתוקשבת מכוונת את התלמידים לחשיבה גבוהה וביקורתית יותר, למתן תשובות מגוונות בזמן אמת, להוראה מגוונת וממחישה.<BR/><BR/>נכתב ע"י ליז גורןקהילה מקצועית כתו"םhttps://www.blogger.com/profile/10293665969623430317noreply@blogger.com